Hledáme posilu do našeho FDF BIKE SHOPu na pozici administrativní pracovník / pracovnice prodeje. Pokud by ses chtěl stát součástí mladé a progresivní firmy, která se pohybuje v cyklistice (především v gravity disciplínách), zabývá se prodejem, distribucí, organizací akcí, vymýšlení různých zajímavých a netradičních projektů, potom neváhej a čti dál.
Do našeho týmu právě hledáme člověka, který by se ujal pozice administrativní pracovník / pracovnice prodeje a pomohl nám dále rozvýjet činnosti a aktivity, kterým se věnujeme.
JAKÁ BUDE NÁPLŇ PRÁCE?
- zpracování online / offline objednávek
- práce v účetním programu Pohoda - tvorba faktur, přijemek, skladové hospodářství
- administrace eshopu
- řešení reklamací
- možnost jezdit s námi na akce a podílet se na prezentaci firmy
CO POŽADUJEME?
- pečlivost a svědomitý přístup
- zodpovědnost za svěřené úkoly
- samostatnost, schopnost organizace práce
- týmovou práci
- ochotu učit se novým věcem
- znalost základní angličtiny podmínkou
- znalost účetního programu POHODA výhodou
- základní znalosti a orientaci v cyklistickém prostředí výhodou
CO MŮŽETE OČEKÁVAT?
- práci na plný úvazek v Olomouci
- zajímavá a různorodá práce v cyklistickém odvětví
- fajn kolektiv pohodových lidí
- slevy na produkty z našeho portfolia
- přísun dobré kávy :)
- spoustu nových a zajímavých výzev
V případě zájmu nám prosím napište a posílejte své životopisy na katerina@fdfbikeshop.cz