EXT tlumič Vecta
Popis
Od chvíle, kdy se značka EXT poprvé objevila na scéně horských kol, si její produktová řada vybudovala pověst špičkového italského řemesla a nejvyššího výkonu ve své třídě. V průběhu let se tato snaha generacemi rozvíjela až do podoby produktů, které považujeme za náš vrchol v oblasti tlumičů – modely Storia a Arma V4.
Abychom rozšířili naši stále rostoucí rodinu EXT, čerpali jsme z našich zkušeností z horské cyklistiky a vybrali to nejlepší – prvky, které splňují nároky na výkon, jaký naši jezdci očekávají, a zároveň zohledňují jejich rozpočet. Naším cílem je přiblížit výhody EXT i těm, kteří oceňují to, co dělá naši značku výjimečnou.
S tímto přístupem představujeme nový cenově dostupnější tlumič EXT – model Vecta. Vecta byla navržena tak, aby nabídla standardy, které definují naše produkty, v o něco jednodušším balení. Nabízí bez kompromisů vysoký výkon, odolnost, podporu, pětiletou záruku a samozřejmě i klasický design, který naše tlumiče odlišuje.
- TECHNOLOGIE A FUNKCE -
TOVÁRNĚ LADĚNÝ SYSTÉM HBC
Už žádné tvrdé dorazy! Tento systém zajišťuje postupnou kompresi – tlumicí síla se zvyšuje v posledních 15 % zdvihu. Díky tomu lze použít měkčí pružiny, což přináší lepší trakci a kontrolu.
LOK 2.0
Nezávislý ventilový okruh, který poskytuje potřebnou oporu pro ideální efektivitu šlapání.
Systém LOK lze také individuálně doladit podle preferencí jezdce.
NÍZKOTLAKÝ VZDUCHOVÝ REZERVOÁR
Vzduch uvnitř nádoby je nafouknutý pouze na 55 psi!
Tím se maximalizuje citlivost tlumiče a zajišťuje hladší a plynulejší chod.
TLUMICÍ KAPALINA EV2S
Olej EV2S je kapalina s vysokým viskozitním indexem a vynikající stabilitou viskozity, která zajišťuje konzistentní výkon tlumiče i v extrémních podmínkách.
- VLASTNOSTI -
- 3směrné nastavení: monotubusový design s nastavení pomalé i rychlé komprese a odskokem.
Široký rozsah nastavení umožňuje snadno přizpůsobit tlumič většině jezdců i kol.
Specifické ladicí charakteristiky pro různé potřeby jezdců zůstávají dostupné stejně jako u modelu V4.
- Stejný ventil jako u V4: jezdec nyní může nastavit vysokorychlostní i nízkorychlostní kompresi pomocí běžného multitoolu – stačí imbus 5 mm a 4 mm.
- Bez rizika kavitace: ventily s vysokým turbulentním průtokem udržují tlumicí sílu nezávislou na změnách viskozity a teploty, zajišťují dokonalou rovnováhu tlaku, eliminují provzdušnění a kavitaci, a díky nízké hysterezi zlepšují dynamickou odezvu.
- Systém HBC je z výroby nastaven tak, aby vyhovoval jezdcům hledajícím maximální výkon bez nutnosti složitého ladění.
- Technologie Lok 2.0: samostatný okruh, který lze dále doladit pomocí vlastní shim stack sady pro ještě přesnější přizpůsobení.
- Ø14 mm pístnice z tvrdě chromované molybdenové oceli.
- Negativní pružina: tužší negativní pružina zabraňuje tvrdému dorazu při roztažení (top-out) a klepání.
- Zvýšená odolnost díky novému povrchovému nátěru hlavní trubice, který zajišťuje vysokou odolnost proti opotřebení.
- Kapalina EV2S: olej s vysokým viskozitním indexem a vynikající stabilitou viskozity.
- Ložiska pružiny s axiálním opěrným kroužkem zaručují správné usazení pružiny, zabraňují jejímu tření a minimalizují hluk.
- Vzduchová nádrž s velkoobjemovou membránou, nafouknutá pouze na 55 psi.
- Hmotnost: 477 g při rozměru 210×55 mm (bez pružiny).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.